Thursday, May 24, 2012

music box. :)

Assalamualaikum. hye ! finally, berjaya jugak aku letak music box nih. thank you to PYKOD. :) dye yang ajar:)
hehe. tenkiu sygg. ;) ohh. yaa. hari nih aku akan ke JB lagii. haha. bejalann jea keje ku enn. din sampai nk tambat aku kat pokok ! Ish. kejamm kauu! hahaha. nxt week kuar lagii . hahaha. aku nak tgkk 'aku ada kau ada' tapii. dye nk tengokk 'hoorey hoorey' pulokss. nvm. okayy jea.:) lagii pon au mmg nk tgk due2 cite tuhh. hhaha. TAMAK. :p ada aku kesaa? haha. semalam aku kuar ng ibu n abah. carikk barg sikit2. akhirnyaa, berjaya jugakk aku p belii barg2 y diperlukan. tapi tak sume laa ade. y jumpe hanya #sandal . #tshirt putih. #alatan-alatan basuh baju. tuhh jea. haha. yang lain aku beli kat JB jeaa laa. alang2 p sana kann. huhu. okayy. sini jeaa. nak p kemas barang . haha. daa. :)

quote from me today :

When I was young
 I thought that money was the most important thing in life 
now that I am old
 I know that it is.
-Oscar Wilde-

No comments:

Post a Comment