Wednesday, May 2, 2012

pass ! :D

Assakamualaikum. yeahhh ! tengok tittle tuhh PASS rite ? bermakna pagi tadi aku lulus dalam JPJ test aku y sangatttt lahh menakutkan kau dari semalam sampai ke pagi tadii. alhamdulilah sumenye okayy.even.ak ade matii enjin 3X ! hohoho. hebadd tak ? haha. nasib baik lah pak cik JPJ tuhh.baik hati tolongg. tapii.ade gak kene bebell. pehh.tahann kan ajee.tyme tuh dah start dahh pikir.haa.confirm aku tak pass. smpai la mksd balik kat lapangan tuh.. org tuh soh tnda tgan. n ak tak tgok langsung kertas tuh.aku teros p pondok.bg kertas tuh kat makcik tuhh. bolee pulak makcik tuh cuakk kan aku. dy cakap "okayy dik,1st lulus.2nd....hmm.LULUS!" HOHOII . keluar teruss air mata akuu.hahaha. syukur alhamdulilah,.:) tenkiuu lahh pakcik misaii.even pakcik bebelbebel enn.saya amek ilmu pakcik tuhh. hehehe. tenkss to cikyah n famil too,family and fren. tenks for all ur prayers :)






quotes from me today :

percaya pada diri dan Allah lagii menenangkan:)

No comments:

Post a Comment