Monday, April 16, 2012

baru :D

assalamualaikum. hye ! okayy. mmg tak selalu dah nk update blog nih. tak tahu knp. okayy. aku nk citer pasal somebody nih. nme dye *aifuddi* haha. dye satu skolah dg sepupu aku,ila. class mate lagii.aku tak taw knp aku bole terjebak dg mamat nih. haha. maybe dye ad add ak at fb then kat twitter lagi dan LINE lagi. haha. selalu chat bersama, ape y aku borak kan pon aku tak taw. haha. he's such a kind guy laa. okayy.baik. ila pon kate dye baik. huhu. baik mcm mana ak tak tahu lahh. tp. aku rase dy mmg lelaki y baik. y bukn nakal2 mcm kawan2 lelaki aku y lain tuh. haha. *jagan kau bce sudaa lahh ekk. pasti melambung2 perasann kau tuh. haha. hmm. dye nih ade bg taw satu perkara y besar bg aku untuk simpan. ape pon. insyaAllah aku akn simpan smpai kau selamat.:) dun worry. aku pelik lahh.knpe mesti aku kan ? sdg kan rmi lagi kawan dye y lain. y taw cume ak dan sorg kawan ak lagi satuu tuh. maybe dye tak nk risau kan kawan2 dye kot. okayy u'll be fine. trust ur faith . :) haa. sauu lgi unk nye dye nih. dye nih jeniss pemaluu pnye guy. haha. lawakk. sumpah lawak. tp okayy kot than lelaki y suke tunjuk macho.berlagak mcm dye jee bagus. haha. aku doakn kau selamat nnti 25 MEI 2012 nih yee. amin. insyaAllah. :D


okayy quote for this post :


percaya dengan apa yang Allah bagi pada kita
itu lah yang terbaik buat kita
Allah tahu segalanya dan 
jangan pernah menyesali dengan apa yang terjadi pada kita
dulu , kini dan selamanya... :)

No comments:

Post a Comment