Monday, April 23, 2012

everything is okayy :)

Assalamualaikum. hyee. :/ hari nih aku risau plus takot. sebab nye  one of my friends to undergo surgery.yupp. aku sgt risauu.aku harap semua nye dapat berjalan dengan lancar dan dia selamat dalam pembedahan tuh.amin.insyaAllah.:)mule pembedahan nye pukul 11 tdi.n now aku tak taw dah abes ke belom.ye la nak txt kang. takot mcm sibukk2 pulakk enn.bia lahh dye y txt n gtaw aku sndri dulu.aku baru rapat ng dye tapii.kitrg dah mcm lame knl.maybe aku nih sukee cakap kott .haha. n dye pulakk dye jns ramah.*erkk ramah ke kau ? kau kata kau pemalu2 ala2 kucIng. haha. nvm lahh.janji kawann kan.:) senang lahh kawan ng dye nih but sometimes he looks more strange than me.haha. can be considered a sensitive guy laa.:) tak kesaa okayy la tuhh en.dari guys y ego jee lebihh.menyampah aku.tapii jgn lerr lebih2 senstipp nye,kalahh i,youu. HAHA. evrday single day we'r txting each other.whether day or night.confirm! pastii akan text.tapiii.text kat LINE lahh selalunyee. #jimat! hewhew. kalau gdohh tuh. tak sah kalau dye y merajokk dulu.haish. geramm la jugakk enn. tapii nk wat cne aku positve jee.maybe sala aku kot.then nanti, kjp jee baikk.haha. senget lah kau. :P aku tgg kauu sihat dulu ehh baru tgk AVANGERS tuhh.:) dun worry..:) y penting kau sihat dulu.. hmm.aku harap kau text aku bile kau dah okayy.:) aku tgg nih. :D *DEAL kitee tuhh.hahaha. cet.aku nih tulis kat sini mcm kau bace pulakk en.senget !. haha. okayy.malam nih aku nak kuar ng abg din n ila. nak p beli kan hadiah ibu & abah. :)))




quote from me :

jika kau merasa sedih,
pandanglah ke langit,
kau akan sedar bahawa,
ALLAH SENTIASA BERSAMA.. (:

No comments:

Post a Comment