Sunday, April 22, 2012

suhaila lokman :)

Assalamualaikum. hye uolls.:)okayy entry kali nih aku nak cte pasal sepupu kesayangann aku nih. hmm.name dye nih Nor Suhaila bt. Lokman. but panggil dye ila jee. tp. kat skola dye digelar suu. haha.dye mmg tak suke org pnggil dye suu.tp nk buat macam mana enn dah kawan2 dye nk pnggl jugak suu. hmm.dye nih lain dg aku.nk bndg perangai mmg lain.tp dye baik.dye jns ckp lps tp ckp dye ade baik nye. menyedarkan kesalahn kita.:) dye nih ponn mulot bole tahan .haha.kalau hari raya ke atau kitorang p mana2 mesti ade jee nk ckp sesuatu kat org tuhh.pastuh gelak2. haha.*senget betol. adoi. ila nih cantik.*sape jee tak cantik kat mata ak enn.haha. tapi betol. dye cantik.aku suke tgk kalau dye make-up.! pehh! superb beb. untunglah kan memeliki paras rupe y cantik.kalau kitorang da lama tak jumpe.. mcm hape jee bile jumpe.ada jea citer nk ikongsi kan. haha. kebanyakan pasal aku dye tahu.haha. macam tuh la jugak dye. :D bayak bnde jugak kitorg selalu kongsi.tudung.baju. hahaha. tapi.tak smpai pakwe pon kongsi laa enn. haha. then, ila nih taste dye lain sikit. hehe. sorii laa ila eh. haha. dye minat guys y lebih tue dri kami.sng ckp y lebih matang lah. dye kate senang. tak mcm2 nanti. majo kawan laki y rapat ng dye sume dah >20tahun.hehe. tapi bagos lah pilih y lebih tue dari kite. :)takde lah ngade2 lebih nanti.haha. semalam baru jee jumpe dye. macam2 story.asalnye nak tgk leesa(anak cikna aku) tapi. leesa tdo pulak. then aku masok bilik dye.bercerita dan bercerita mcm dah lama giler tak jumpe. haha. lawakk giler. mcm2 kitorang cter. :D sume termasokk.smpat lagi snap2 gmba. mengong.haha. tapii pic2 nye kat fon ila. nnt aku da bluetooth. aku upload la yekk.same ada kat blog or fb or tweet. haha. ila ada pesann kat aku. "tra, kau kawan2 je laa ng dye dulu. yelaa.aku bukn tak suke kau dg tutttt tuh.tp .kau pkir lah sndri. aku taknak kau sedey2 lagi.korang pon baru knl en" yup! ila. aku ingt.. lagi ponn.aku da gtaw kau enn. aku kalo bole taknak ade feeling2 nih buat smntra waktu nih. bia la smpai abes blaja nnt aku carikk.:) kalau setakat admre2 okay lahh. jd kan 'spirit' sudaa lah. tak smpai ke couple.insyaAllah. doakan la aku ehh. :) aku bukan ape. aku takot lah n kurang sikit pecaya kat guys y couple2 nih. aku rase mcm diorg main2 kan perasaan gf diorg jee. tak sume. ade certain la kan. tapi percent 'certain' tuh laa byak. haih. ==' okayy.laa smpai sini. bawah nih ade gamba sepupu aku tuh. :) 





quote from me today :

don't worry what people think,
they don't do it very often.
-unknown- (: 
 

No comments:

Post a Comment