Wednesday, April 11, 2012

MASTER OF STUDY !

assalamualaikum. hye kawankawan. :) hmm.post kali nih nak citer pasal 'study' yess! tajokk kat ats tuh pon dah tahu kan. hehe. okayy. act, tuh tjok for korean drama on airing now at KBS World,391. time : 3.23 - 4.30 . huhuu. okayy nak citer sikitt. cter nih tentang pelajar y berada di sekolah yang sgt terukk prestasi nye. then , seorang peguam nak bertanggungjawab atas menaikan pencapaian sekolah tersebut dengan mengatur kan sesuatu benda yang berfaedah iaitu membuat satu kelas khas untuk 5 org pelajar dari sekolah tinggi tuh *tak reti nak eje nme sekolah tuh. hehe. untuk masuk ke University Cheonha. tuh kirenye salah satu U yang bagus kat korea lah selain University of Korea enn. citer nih bagus sgt kalau budak2 tgk sebab ia mengenai pelajaran dan boleh dpt sedikit tips for our study. serious! tak tipu. best sgt cter nih. kat dlm citer nih ade seorg lagenda dan pakar matematik. sangt tua org nyaa and sooooo GARANG ! tapi. anak didik dye sume menjadi. teknik dye mengajar memang style cikgu2 lama. tegas ! garang ! waaah. mmg takot lah. tp. tak tahu lahh budak2 y sebaya kite nih takot ke tak enn. yelah dulu dg sekarang sgt berbeza .. hoho. aku ponn takot kalo cikgu aku mcm tuh. haha. okayy. stop for this story. .. :) jgn lupee tgk okayy !




okayy then now, aku tga menunggu calling for someone. is't important ? yess! veryyyy important! kenapa ? sbb panggilan yang aku tunggu nih adalah panggilan dari Yayasan Peneraju.Yayasan tuh adalah satu badan yang menawarkan biasiswa dan syarat nye aku layak for this scholarship. just try jee kalau ade rezeki alhamdulilah. but, aku hope sgt aku dpt. sebab aku tgk since abg aku msok poli nih. mak bapak aku sgt memerlukan duit untuk bg dye. hish. tak sampai ati aku tgk. sbb tuh ak harap sgt dapat biasiswa nih. sekurang2 nye aku dpt ringankan sikit ibu abah. tapi. aku kalau aku tak dpt aku reda. Allah pasti tahu apa yang lebih baik untuk aku. amin. :) apepon aku akan teruss tunggu dan tunggu . >.<



quotes from me today :

mathematics is sport ! 
the solution is pulled out on reflex.
find the answers instantaneously, automatically, mechanically 
:: 1. pull out answers reactively
:: 2. store away as many answers as possible
:) #take ur note fren !

No comments:

Post a Comment